onsdag 15 juni 2011

JÄVLA SKIT !!

Återfall........

Trillade dit i morse , har kännt av det sedan i söndags och i morse var det kört.
Kom till jobbet men kunde inte stta still vid morgonkaffet , det bara kröp i mej och jag betämde mej för att åka hem igen för att vila.
En ångestattack beståt ju mest av rädsla , men vad är man rädd för då?
Anders Bagge förklarade känslan "som om man var på väg att bli påkörd av en lastbil" , just den känslan i det ögonblicket kan jag ha en lång stund och då kanske ni förstår att det kryper i en och man vill undan men har ingenstans att ta vägen.
Pulsen ökar och jag blir rädd för detta och pulsen örar av det och sen är ekorrhjulet igång.

Detta känns surt då jag trodde jag var kvitt min ångest men det KAN ha varit tillfälligt...

Min förstående chef ringde och kollade idag hur det gick och det var bara att säga till så skulle haan fixa ett besök hos Human Resurs och i morgon ska jag fixa det .
Har ju länge misstänkt att allt kommer från min rygg men ej kommit till skott att kolla upp detta , men morgon...

Jag kommer att vara hemma från jobbet veckan ut för säkerhets skull och bara vila , sov 5 timmar sedan jag kommit hem idag så det behövs tydligen vila.
Känner mej mycket bättre nu men inte helt felfri.

Nya tag imorron !!
Än ska jag inte ge upp.
//A

Inga kommentarer: