tisdag 3 maj 2011

En månad !

Nu har jag fixat att vara utan mina tabletter i en månad och allt känns bra!

När jag började medicineringen trodde jag att det skulle pågå ett halvår men det tog 2 år och 3 månader att bli "frisk".
Började sätta ut medicinen i juni i fjol men då jag kände att det var för tidigt så stannade jag på en låg dos , 20 mg jämfört med 50 som jag åt i över ett år.
Käkade 20 mg länge och mådde bra men ville ändå ta det stora steget.
I februari i år så minskade jag till 10 mg för att i april sluta helt.

Inget speciellt hände och nu har jag som sagt varit utan i en månad.

Vissa småsaker har jag dock märkt som har förändrats nu jämfört med tidigare.
Jag blir bla. väldigt lätt rörd numera , mera känslosam på gott och ont kanske men så är det bara...
Lite kortare stubin har också jag fått jämfört med under medicineringen .

Hur som helst så ångrar jag inte att jag tog medicinen som troligen räddade mig men är väldigt glad att jag slipper äta den och kan stå på mina egna ben nu igen.

//A

Inga kommentarer: