söndag 10 april 2011

FRI!

Hej på er !



Nu har jag varit helt utan medikamenter i en vecka och jag tror det funkar !!!!
Det kan bli lite jobbigt när det stressar till sig men jag hoppas och tror att det kommer att avta med tiden.

Fick ett gyllene tillfälle när magsjukan slog till här hemma , då hoppade jag medicinen och sedan la jag pillren åt sidan.

Efter att ha ätit dessa piller i 2 år och 4 mån. så känns det skönt att kunna stå på egna ben igen , oberoende av tabletter.
Man blir väldigt van att ta medicinen , varje morgon när det ska ätas något så åker handen reflexmässigt upp mot hyllan där burken står.
Jo , tabletterna står på sin plats bara uti fall att.........

Drogfria hälsningar till er alla
//A

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kram o lycka till Anders.
intressant att höra hur det funkar med panik ångest för har man inte någon i sin närhet som har det så är det svårt att greppa.

Bylla sa...

Bra jobbat Anders. Hoppas och tror att du är fri nu. Kram

Freja Rico sa...

Grattis Anders, va skönt. Visst är det härligt att känna att man är medicinfri, OCH panikfri!!

Kram7
Ann-sofie