torsdag 30 juni 2011

BÄTTRE NU !!

Börjar hamna i fas......

Nu har jag medicinerat i en och en halv vecka efter samtal med läkaren.
Vi bestämde att jag skulle börja genast för att inte sabba sommarn med att bara gå och vara orolig för en ny attack , och det var var precis så jag hade tänkt.
En jobbig tid innan medicinen satt till sig men nu är jag på väg att må bra igen.

Det sjuka med denna medicin är att man mår sämre ett tag tills kroppen vant sig.
Väldigt kraftig huvudvärk ca: 2-4 timmar efter intaget och en jävulsk oro i kroppen.
Men som sagt så är det på väg bort och igår var nog första dagen på ett tag utan huvudvärkstabletter.

Känner fortfarande en liten oro i kroppen på morgonen innan medicineringen men det ger sig nog snart då allt satt till sig , mycket bättre redan nu.

Nu blir det att njuta av sommaren här hemma i några dagar till innan vi åker ut till ön , skönt att få bort lite måsten här hemma så slipper man ha det gnagande i bakskallen.....

Trevlig sommar !!
//A

2 kommentarer:

Freja Rico sa...

Hej Anders!

Bakslag brukar man ju få, men har du provat att sluta med kaffe, det var nämligen jag tvungen att göra, fick en pirrande oroskänsla av det. Men nu när jag varit utan panikångest länge så kan jag dricka det igen. Jag tror du har en massa energi som ligger och måste ut eftersom du blir bra när du har sprungit, eller släpper en massa spänningar eftersom du får blodcirkulationen igång kanske. Ja, man vet inte vad det klan vara, det är bara att prova en massa saker.
Jag kan rekommendera en tjej som tar bort spänningar som samlas i min kropp, det är inte vanlig massage, det är kiromassage, hon tar bort spänningar på djupet, verkligen bra om man känner oro i kroppen. Har man mycket spänningar hela tiden så är ju liksom kroppen "på gång" hela tiden, för mig kunde minsta lilla ljud sätta igång PÅ när jag förut hade en massa djupa spänningar. Man blir verkligen avslappnad efter en behandling.

Hoppas det känns bättre av medicinen snart.

Kram

Freja Rico sa...

Hon har en hemsida:

http://www.cambody.se