fredag 23 september 2011

Liten uppdatering.

Hej på er igen , det var ett tag sedan sist nu.

Jag har fortsatt med min medicindos på 40 mg och det fungerar bara bra nu.
Har återfått livet och kan leva så "normalt" man kan med PÅ.
Eftersom det funkar så pass bra nu så känner jag mig tveksam till om jag kommer att sätta ut medicinen i framtiden.

Just nu så känner jag att jag gärna kan vara till stöd för andra och försöka hjälpa drabbade ut ur träsket med mina egna metoder.

Har egentligen inte så mycket att skriva om nu då jag mår bra och känner mig "frisk" och lever ett för mig normalt liv.
OM det nu kan vara normalt att peta i sig tabletter för att kunna vara normal...
Hur som helst så är det numera normalt för mig.

Ha det så bra där ute i www så hörs vi mera senare !!
//A

1 kommentar:

takeawaythepain sa...

http://panikangestattack.blogspot.com/

Följ gärna min blogg om att leva med panikångest! :)
Hoppas allt är bra med dig nu!