torsdag 18 november 2010

Halva November gjord.......

Hej igen.

Har inget att skriva om tror jag men det är ett tag sedan så jag knappar in några bokstäver här.

Har mått jättebra sista tiden nu och har stort hopp att det ska fortsätta så.
Verkar ha hittat rytmen i livet , har grejat på lite i garaget med snöslungan och bilar.
Jag ska tydligen ha lite pyssel för att det ska funka i skallen min.

Trampar på i samma spår med medicinen som tidigare och tänker inte ändra något nu då det äntligen funkar.
Lite orolig då jag ska börja med ett annat märke på medicinen till helgen (förra är snart slut)
Det brukar bli lite strul då jag byter märke trots att det SKA vara samma fast olika.
Men det tar vi då........

Sen så har jag hamnat på Facebook !
Efter ett antal rödvinsglas med frun i helgen så bidde det bara så , får skylla på vinet....
det är faktiskt rätt många som vill bli vän med mig , alltså finns jag.

Som sagt , inget att skriva om men det blev ju lite i alla fall.
//A

2 kommentarer:

Sandra M sa...

Hej Anders.
Vill bara dela med mig följabnde...
Jag fann dig nyligen då jag goolgade ''panikångest''. Idag fick jag reda på att jag drabbas av panikångest, av min psykolog. och ska börja med kbt behandling redan nästa vecka så får vi se om det hjälper hmm. Jag tar även medicin, atarax och seloken, men seloken har jag inte testat än.. usch det känns jobbigt det hära o jag gråter just nu men well...iaf så ska det bli intressant och läsa din blogg, nu har du en ny trogen läsare på gång
Men jag hoppas framöver att vi kanske kan föra en dialog, eller går det bra om man ställer frågor till dig via kommentarsfältet.
Kram Sandra M

Fam.Berglund sa...

Hej Sandra !
Om jag kan vara till någon hjälp så kan du maila mig.
berglund_kasa@hotmail.com
//Anders