torsdag 15 juli 2010

Bättre och bättre.........

Snart så.

Förlåt att jag legat på latsidan med bloggandet.

Min minskning av medicinen går perfekt förutom nått enstaka jäkelskap men vem kan kräva att det ska gå utan problem.........
Är nu nere på 10mg och det är en markant skillnad mot då jag åt 50mg.
Mina biverkningar är så gott som borta och jag mår förvånansvärt bra.
Det kommer små känningar när det blir oroligt och mycket som ska göras "nu" men det kan jag nog klara av känns det som.

Men nu trivs jag som bara den , sitter i stugan med laptopen och myser !
ÄNTLIGEN sommar och Holma , det här är bästa medicinen för en stressad själ , ni skulle bara kunna känna hur bra det känns.
Har fixat och donat med stugan , vi har renoverat "kammarn" och blev nyss klar , tom listerna är på plats och Emil provsover därinne just nu.

Nä nu ska jag gå ut i kvällssolen med en öl eller ett vinglas i handen , vi hörs!!!
//A

Inga kommentarer: