torsdag 20 maj 2010

LÄMNAR LANDET !!

I morgon Fredag lämnar jag detta landet.

Vi drar till Turkland en vecka.......
Om ni hör något i luften som dånar fredagkväll 19.00 så är det nog vår familj som flyger till Turkiet från Västanå airport.
Vi kommer att möta upp med Helenas syster Hanna och hennes alldeles egna Jocke som har varit där en vecka innan vi kommer.
Vi får verkligen hoppas att vi får det bra och att jag håller mig lugn, vilket jag är övertygad att jag kommer att göra.
Går den här veckan bra så kommer jag att ringa läkaren när jag kommer hem och be om att få minska min medicin för att så sakterliga avsluta.
I övrigt en rätt jobbig tid för mig nu , veden är ju som väntat fortfarande stående upprätt i skogen.
För att slippa att oroas så köpte jag en biltrave med ved som jag fick hem igår.
Men den måste ju kapas och klyvas , det gör inte sig själv det heller , men huggningen är ju redan gjord ...
Eftersom vi bjuder pojkarna på denna resan så tänkte jag att de kanske kunde gottgöra det med att hjälpa till med veden då vi kommer hem...(drömmer)

Nä , nu ska Anders sova , dryg dag i morron.
Först jobba och flyget går 19.00 , vi beräknar att vara på hotellet vid 2-3 tiden på natten så det blir nog inte mycket sömn den natten, man vill ju inte sova bort första dagen heller.

Over & out , ready for take off !!
//A

Inga kommentarer: