fredag 7 januari 2011

Nytt år,

Vill börja med att tacka ANNA som skrev i min gästbok.

Hon skriver att man INTE ska ändra livet pga ångesten , det har jag inte heller gjort.
Kanske jag ändrat lite på de saker som får mig uppjagad och stressad men inget mera (tror jag)

Har varit ledig lika länge som skolorna nu över helgerna och det är skönt.
Jag har känt av PÅ lite nu på slutet och funderat på att öka medicineringen lite men det känns som att ge upp och ta ett steg tillbaka,

Kan bli virrig och känna ångest och rädsla ibland men hoppas att det går över då vardagen hinner ikapp.

Har även fått tillbaka sömnproblemen jag hade i början men jag tror att det håller på att gå över nu.

Hej så länge , nu tar vi en dag i taget.
//A

1 kommentar:

Monica R sa...

just att vara ledig längre, ändra rutinerna och så ska man in i fållan igen, kan nog ställa till en del.. håll åt så är du nog på spåret snart igen.

kram Monica R